Sunday, June 12, 2011

Diploma Kejuruteraan Pembuatan (UTeM)

surely,honestly..aq rindu kt geng2 sekampung..lepak same,mnum same,hepy2 same..dh 2 minggu aq duk di negeri Melaka..terasa nk balik jumpa geng2 mmg tahap gaban..hehe Diploma Kejuruteraan Pembuatan di Universiti Teknikal Malaysia Melaka (UTeM) memang membuatkan aku risau,samada aku boleh ke tak nk dpatkan pointer terbaik..aku minat engineering tapi aq sedar bahawa engineering amat sukar..so,adakah pilihan aku betol?huhu ape2 pon aq tetap akan usaha yang terbaik dengan ape yg aku ada dan capai impian aq satu hari nanti!hahaha

Untuk semester pertama ni aq telah daftar subjek ni..

Philosophy Of Science & Technology
Foundation English
Basic Physics
Engineering Graphic & CADD

Elementary Mathematics
Chemistry
Manufucturing Practice


waa..Ya Allah permudahkan lah segala urusan pembelajaran aku..tingkatkan lah daya pemikiran aku agar aku dapat pointer terbaik dalam bidang yang aku ceburi ini..Aamin..

No comments: