Tuesday, January 24, 2012

Realiti Pelajar I

Malam2 begini aku masih meneruskan 'kerja sekolah' atau lebih tepat lagi kerja universiti..argghh, senang cerita 'assignment'.Dari aku duduk kesepian dalam bilik,dengan kelajuan suprado internet dirumahku ni,*cuti raya cina dibandingkan Emerald Park,kolej kediaman aku yg macam lalat terbang patah sayap dia punya wifi,lebih baik aku 'research' pasal Realiti Pelajar bertemankan secawan tea suam,diterangi lampu malap ala2 dapur usang  rumah nenek kebayan,disembahkan dengan movie yang dr awal tadi menarik keghairahan aku untuk menontonnya dan 3 batang rokok yang memangilku supaya menghisap nya dengan rakus sekali.Winston.the favourite one.Arghhh..yang pasti,Syaitan laknatullah berada dikanan,kiri,atas,dan bawah supaya aku menuju ke jalan kemungkaran Allah kerana internet tanpa sekatan ini.faham2lah.kebijaksanaan aku memilih ruang tamu sebagai tempat study amat berkesan dibandingkan dalam bilik.Alhamdulillah..Amar makruf Nahi Mungkar.

REALITI PELAJAR
@
masalah sosial pelajar.

seks bebas dan jenayah sosial
samseng dan gangsterisme
ponteng sekolah
black metal/budaya kuning
penyalahgunaan dadah
menderhaka kedua ibubapa


ermm,macam xde lah sesuatu,aku rasa macam satu isu yang hangat diperkatakan umum sekarang tidak tersenarai lah.ape dia ? haaa...masalah h...o...m...o...s...e...k...s...hahaha.meh aku cari dulu...! kalau takde tu takdelah maknanya..pengkid2.merata-rata aku tengok.

No comments: