Sunday, October 30, 2011

...dalam botol

Sedang aku blogging ke blog cerita melayu dimana tempat untuk download cerita2..teringat satu movie iatu '...Dalam Botol' sebuah tajuk misteri yang akan merungkai segala persoalan dalam ceritanya.

Kisah nya bermula apabila *bukan ksah cerita ni,tapi kisah aku..aku terlihat satu iklan dimana tajuk movie ini dipamerkan..Aku bersama kawan2 aku tertarik dengan tajuk movie ini..tanpa lengah lagi,kami mengatur masa lantas menonton cerita ni di panggung..

...Dalam Botol

tajuk yang agak menyeramkan..tapi hairan hanya lebih kurang 6 orang seingat aku termasuk kami 4 orang yang menonton cerita ini didalam hall TGV Mesra Mall.mungkin cerita ini seram akalku berkata..satu permulaan yang agak baik..kuterus lagi..sehingga pertengahan bagiku masih baik ceritanya..tetapi kwan2 ku menunjukkan reaksi yang agak bosan..dengan penuh penantian, kami masih menunggu...sehingga hampir pengakhiran kami masih menanti bila hantu hendak keluar ?akhirnya hantu tidak keluar2 juga..perasaan aku sungguh hampa..aku berntanyakan pada salah seorang kawanku, berbunyi begini, 'manenye hantu ??' 'laa ni bukan crite hantu lar..ni cerita pasal bapok.. babi !

...Dalam Botol

cibai lar..aku ingtkan cerita hantu ! yang x ley blah nya kwan aku senyap je x explain langsung kt aku..perghh ! rupa2 nya cerita ni bertajuk 'Anu Dalam Botol' asalnya,tapi ditapis tajuknya menjadi dot dot dot dihadapan,..
Apa yang aku dapat dr tonton cerita ni adalah,survey dulu cerita apa yang nak tengok sebelum beli tiket.

1 comment:

Anonymous said...

Cerita ni kurang skitt,tapi dapat liputan meluas di luar negara seperti Singapura, Indonesia, London dan menjadi topik berita di dalam ABC dan BBC London menerusi sesi temubual ekslusif Raja Azmi bersama penyiar antarabangsa.