Monday, November 14, 2011

Duck Face

Aku ada beberapa rakan sosial laman fesbuk neh..yang terikut ikut dgn budaya upload gambar yang berunsur lucah..bukan sahaja lucah,bahkan mengerikan..macam neh..




pun boleeeyhh.

entah lar labu..labi pon aku tak kenal..ha ha haishh..! aku bukan nak berlagak alim yer..cuma menyampah..soal rupa? kalau cantik pon menyampah yer..kalau dah muka cantik,buat apa nak menge'duck'kan lagi muka tu ? lebih teruk lagi,buat-buat muka macam baru bangun tidur,mak aihh..sial lar jai ! hehe kembung kiri kembung kanan..jangan kembung perut sudah yer adik2 wahai kakak2 yer..


yang ni,perghhh ! cantik shialll..ha ha ha !


tuu kalau cantik,dah kalau muka tak cantik..he he he..aku tak menyampah punnn..lagi seronok aku tengok.. x sabar nye nak dpat dosa..dosa mengumpat..keke..


lelaki pon nak try ! mmuahh !

Hurmm,kalau lah berkesmpatan,aku nak tanya jugak ape motif diorang..tapi,takde kesempatan so,aku buat jawapan sendiri..'aku buat camtuh sebab aku rasa cantik,lagipun nanti ramai orang like dan puji-puji,aku akan disayangi oleh ramai lelaki2..aku suka ituu..mmuahhh !'

Entri ni takde menuju kepada sesiapa,kalau terasa andalah yang kami cari..ha ha hu !!

No comments: