Wednesday, March 16, 2011

keluaran babi terbaru seakan biri2..

Sekarang ni pun kita selalu dengar pasal produk dari kulit babi. Cara nak kenal pasti kulit babi nih, ada 3 titik…3 titik cmne tu ha? aq pon x tau..hehe

Tapi kalau dah ada spesis babi yang baru macam ni tak mustahil akan lahir berbagai-bagai lagi produk. Takut-takut kita terbeli plak sebab kelihatan bulunya seperti bulu biri-biri.
Moga kita berhati-hati dan kalau boleh sebarkan maklumat ni kepada saudara kita yang lain.

Keliru nih..  kalau ada produk bulu babi gini, macamana nak tahu? JAKIM kena keluarkan garis panduan cepat.
Babi Mangalitsa yang aslinya berasal dari Austria dan Hungaria



tgok dh cam biri2 real je..tp babi ttap babi!
rumah aq mse xde pgar dulu cam babi sbab babi
pnye angkare..


pe pnye spesies laa..kotor nk mampus..dgan bulu2
yg khitaman meloye kn aq je..haish!


ni babi ke anjing?skali tgok cam anjing je..



MASYAALLAH...!!!!! MAKIN MENJADI2 ORG YAHUDI HENDAK MENGHANCURKAN UMAT ISLAM.SUDAH MASANYA KITA MEMPERTAHANKAN MARUAH UMAT ISLAM,TAK GUNA HANYA BERHARAP PD PIHAK BERKUASA SAJA.!!!! MARI SEMUA UMAT ISLAM KITA SAMA2 MEMPERTAHANKAN MARUAH & KESUCIAN AGAMA ISLAM.ALLAHHUAKBAR...ALLAHHUAKBAR.....!!!!

JAKIM, mainkan peranan.. Jangan tunggu hasil produk haiwan ini sampai ke dalam rumah umat Islam di Malaysia. Lebih teruk lagi kalau hasil bulu haiwan ini dibuat sejadah hamparan masjid, kopiah, permaidani dan produk untuk kegunaan muslim.Ingatlah, agenda kafir untuk mempersendakan kesucian agama Islam takkan berhenti selagi kita tidak menuruti jalan mereka. Umat islam, berhati-hati..


kredit to AMIN

No comments: